Cine sunt castigatoarele premiilor Zara Online?

Dupa “fluturaș” – desigur!

Salutari din Cluj! Ma aflu la una dintre mesele de la etaj din restaurantul Marty Boulevard. Am iesit din casa imediat dupa ce m-am trezit pentru ca azi merg in sfarsit sa imi iau un nou obiectiv pentru aparat. Cui ii pasa, insa? Nimanui.

Am in fata un pahar mare de melon mojito, revista Glamour, o pereche de ochelari RayBan cu lentile galbene si tabachera vintage. Am stat azi ascunsa dupa paharul cu mojito si v-am citit din nou fiecare comentariu lasat la postarea “Zara – shop with me” / dear_romania. Am regasit ganduri si suflete, am citit despre locuri atat de frumoase si ma bucur ca am reusit sa va fac si pe voi sa visati pentru cateva minute. Sa va ganditi la altceva decat la faptul ca eu am postat niste poze in care purtam de fapt doua item uri zara… pentru ca nu doar despre asta e blogul nostru. Blogul e o poveste despre mine, despre voi, despre ganduri, intrebari si raspunsuri.

Una dintre fetele care a reusit sa ma impresioneze prin ceea ce a scris (si cat a scris) a fost Mihaela. Mihaela iti multumesc pentru ceea ce mi-ai scris pe 1 aprilie la ora 8.03, sper sa vezi aceasta postare, am sa te rog sa imi lasi un email pe [email protected] pentru a discuta mai departe detaliile premiului sau mai exact: sa ne hotaram impreuna ce comandam de pe Zara online. Vreau numarul tau de telefon! Te pup.

Comentariul Mihaelei: ” Mihaela pe 1 aprilie 2014 la 8:03 pm

Buna Alina ! Foarte frumos gestul tau si de apreciat !
Consider ca Parisul este o destinatie frumoasa , insa in cazul in care l-ai mai vizitat ,eu zic ca poate interveni monotonia. Am fost la Paris pentru prima data vara trecuta cu cea mai buna prietena a mea ,si am petrecut cateva zile de neuitat vizitand obiectivele turistice si facand sute de poze . Poate fi considerat si un oras destul de obositor (mai ales daca il vizitezi in weekend) pentru ca sunt foarte multi turisti , imbulzeala foarte mare , preturi exagerate (mai ales in apropiere de principalele obiective turistice). Vremea la Paris este foarte schimbatoare , o vizita la Paris reusita ar trebui sa se faca vara ,pentru a nu avea parte de vant sau ploi).
Totusi in cazul in ati ales Parisul , v-as sugera sa vizitati si tarile din jurul Frantei (Belgia , Luxembourg) intrucat capitalele acestora sunt apropiate de Paris (deci preturile biletelor nu sunt mari(-cele pentru calatoria cu trenul care parcurge distanta dintre capitale in 3-4 ore ), conditiile in tren sunt extrem de bune si viteza acestora este mare). Luxembourg in opinia mea reprezinta un oras linistit cu oameni veseli , care incearca sa te faca sa te simti bine ca turist in tara lor .Este una dintre cele mai sigure tari Europene si desi nu are un istoric diversificat , reprezinta un oras construit pe vechile ruine ale unei cetati , relieful sau fiind dispus in trepte si oferind panorame de exceptie! Belgia – aici totul devine mai complex… Brusseles cu tot felul de obiective de ex parlamentul european, atomium ,un atom in marime naturala construit pentru un concurs si ramas mai apoi element specific Belgiei . Centrul istoric a carui arhitectura cucereste , ciocolata belgiana si gaufrele belgiene introduc turistul in lumea intriganta a unui oras la fel de misterios ca si locuitorii lui- majoritatea proveniti din tari straine . Alte orase cum sunt Gent , Brugges prezinta acelasi tip de cultura ,insa intr-o maniera mai `eleganta` Brugges fiind denumit `mica venetie` .
Toate aceste trei tari – pentru a isi demonstra adevaratele calitati necesita vizita in anotimpul vara , climatul lor fiind instabil. Fiind tari civilizate acestea ajuta la schimbarea in bine a viziunii despre viata si despre societatea in sine, iar istoria lor – pe care aproape o prezinta in imagini-este foarte interesanta . De magazine nu mai zic ,se gasesc la toate colturile si ma refer la celebrele branduri.

Spania- desi o tara comuna -prezinta numeroase obiective turistice ,o istorie intriganta si numeroase feluri de mancare traditionala. Am auzit multe despre ea si tare as vrea sa o vizitez si eu …

Cred totusi ca urmatorul loc pe care as vrea sa il vizitez este Dubaiul … pare atat de interesant prin uriasa-i dezvoltare in o perioada atat de mica de timp. Desi viata de acolo este foarte buna , am auzit ca preturile produselor sunt accesibile .Aici am sa atasez un link care poate va va convinge ca si aceasta este o destinatie de exceptie. Singurul lucru care mi se pare umpic ciudat este acela ca nu am auzit pareri pro sau contra orasului cu privire la siguranta cetatenilor si implicit a turistilor .
Sper ca ceea ce am scris sa va fi fost de folos si sa va placa aceste alegeri ale mele .Distractie placuta si sa va intoarceti cu cele mai frumoase amintiri , cu experiente placute care sa va intareasca prietenia si cu muulte poze cum numai voi stiti sa faceti!!”

Un alt comentariu care mi-a placut mult a fost unul mai simplu de aceasta data, dar povestit din suflet, cu expresii dichisite si o claritate perfecta de a transpune imagini vizuale in cuvinte si cuvintele, mai apoi, in imaginatie. Ana Maria este a II-a castigatoare a premiului pe care l-am impartit cu voi. Stiti cate comentarii au fost? Peste 300. Da am mai raspuns si eu, insa am ramas miscata de voi si de degetele inchipuite-n mintea mea… cu unghii roz sau negre sau lungi si naturale care-mi scriau frenetic ba de la birou, ba pe telefon, ba de la scoala de la ora de istorie, pe sub banca: “Alina locul meu preferat in care as merge cu cea mai buna prietena este…”

Va multumesc! Comentariul Anei, mai jos: ” Subiectul meu preferat; calatoriile- planurile, bagajele, biletele de avion, ochelarii Ray Ban, costume de baie si sandale comode, rochite in nuante pastelate si piese vestimentare indraznete, un parfum fresh, probabil Beauty by Calvin Klein, cam asta ar fi in geamantanul meu..ah, si lotiunea de protectie solara.
Vorbind de nenumarate ori cu fetele la o cafea despre locurile in care vrem sa ajungem, spontan, am hotarat sa ne facem fiecare cate o lista cu 10 locatii unde am vrea sa ajunge; un fel de To-Visit-List, exemplu luat din preacunoscutul film The Bucket List (must see!), iar in cap de lista in cazul meu este Rio de Janeiro.
Cand spui Rio de Janeiro spui Copacabana, adica distractie, pub-uri, petreceri pe plaja cu nispiul ca zaharul, ritmuri latino, femei cu forme apetisante.Un oras cosmopolit al contrastelor, al luxului si al saracieie, ma atrage mult diferenta dintre cele doua lumi, care oarecum reusesc sa se imbine armonios.
Iar cand m-as intoarce spre casa as face o oprire in Londra, doar pentru a savura un Caramel Macchiato intr-o metropola ploioasa, asteptandu-mi avionul, well that’s just another dream of mine.Bineinteles ca Instagramul ar fi plin de poze, doar ca sa-i ispitesc si pe ceilalti:))

O seara frumoasa-ti doresc!
Sper ca peste 10 ani, sa-ti scriu ,,Alina, m-am intors din Rio de Janeiro”!

Mi-am aprins o tigara si pare rau ca nu prea am cum sa va pun poze-n articolul asta mic scris de pe telefon. Mi-e teama ca s-or arata mici si pixelate ori descentrate si umbrite. Vi le-am postat insa pe Instagram. Plecam imediat la vanatoare de obiective. Imi iau un 50mm pentru al meu Canon 7D. Va pup, va rog sa le felicitati pe fete chiar daca nu sunteti voi in locul lor si va rog sa mi promiteti ca indepliniti ce mi-ati scris: sa mergeți intr-o vacanta cu cea mai buna prietena anul asta! Fetelor, Miha, Ana Maria! Astept mailul vostru sa facem azi comanda! :*

Kiss, see you @alinaceusan

GOOD JOB – pana acum eu mi-am ales un articol, am vorbit si cu Miha, suntem pe WhatsApp si astept si emailul Anei! 😀