We just arrived at Disneyland Paris

Zilele noastre sunt din ce în ce mai aglomerate. Tot timpul între Cluj și București – lunile astea se anunță multe plecări și sinceră să fiu parcă tânjesc după timpul liber. Cum e acum, spre exemplu, cand toata lumea e chill cu familia – a doua zi de Paște, iar noi suntem din nou pe drumuri de la patru dimineața. Însă în același timp îmi place faptul că nu stăm într-un singur loc și că se întâmplă atât de multe lucruri faine pe care avem șansa să le împărtășim cu voi.

Suntem în Paris momentan, într-un press trip pentru că am primit o invitație din partea Disneyland Paris & Air France cu ocazia aniversării a 25 de ani de la deschiderea parcului tematic. Tocmai am ajuns la hotelul unde vom sta zilele astea – Disney’s New Port Bay, am comandat ceva la room service și ne relaxăm înainte de a merge mai departe cu programul pe care îl avem pentru seara astaÎncă procesăm tot ce se întâmplă, nu am apucat sa vedem nimic pe aici pentru că suntem foarte obosite și tot ce ne dorim este să dormim câteva ore. Plouă și nu prea e mood-ul pe care ne așteptam să îl avem pentru Disney – dar hey, mai stăm câteva zile și poate avem noroc. Una peste alta, am apucat să dormim doar vreo 3 ore azi noapte, după care am luat un zbor Air France București-Paris, zbor pe care, oricât de obosită aș fi fost,nu am reușit să adorm – nu e ceva cu zborul, e ceva cu mine – nu prea reușesc să adorm pe avion, decât foarte rar, în cursele lungi – și parcă și atunci îmi găsesc ceva de vizionat/editat/citit și tot nu adorm, în timp ce Carmen doarme dusă, efectiv în fund, drepți, lângă mine. Eu nu am mai întâlnit așa ceva (vreau și eu).

Ne-am petrecut primele ore ale dimineții în aeroportul Charles De Gaulle în salonul VIP din Business Lounge-ul lor care este super elegant și frumos, mi-am folosit și eu pentru prima dată cu această ocazie cardul Flying Blue… însă mai multe despre asta o să vă povestesc într-o postare viitoare. Acum mă demachiez, mă pun la somn și vouă vă las mai jos un look post pe care l-am fotografiat ieri dupămasă, în București. Moody, rockish, with a sporty touch. Enjoy!

What I Wore: Reserved Coat / Topshop Metallica T-shirt / YSL Monogram Bag / Zara Leather Trousers / Uvex Sunglasses / H&M Glitter Slip-on Shoes / Moselles Bracelet / Kriolyt Earrings & Hashtag Ring.